Гарантія та сервіс - LNprotection

Гарантія та сервіс

Гарантія

На всі товари, придбані в інтернет-магазині LNprotection, надається гарантія відповідно до чинного законодавства України.

При покупці наполегливо просимо ознайомитися з інструкцією з експлуатації та перевірити правильність заповнення гарантійного талона.

Товари, представлені на сайті, є технічно складними пристроями професійного призначення. Спеціаліст, який здійснює установку і підключення вашого пристрою, несе відповідальність за коректність роботи. Пам’ятайте, що кваліфікована установка є важливою умовою подальшого використання обладнання.

Просимо звернути увагу! В разі виявлення слідів не передбачуваного виробником втручання у внутрішню конструкцію пристро, електронну схему, програмне забезпечення, а також порушення умов експлуатації, відбувається зняття гарантії.

Гарантія не поширюється на випадки, коли:

  • пристрій використовувався в цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
    дефект (включаючи пошкодження поверхонь пристрою) виник після передачі пристрою споживачеві і викликаний неправильним і (або) недбалим поводженням, неправильним транспортуванням, обслуговуванням, використанням і (або) зберіганням пристрою покупцем;
  • пристрій має дефекти, що виникли в результаті неналежних умов експлуатації (короткі замикання, перевантаження, механічні, електричні та (або) теплові пошкодження, заминання контакти, тріщини, відколи, сліди ударів і (або) механічного впливу і т.д.);
  • серійний номер пристрою, гарантійна печатка, гарантійна наклейка видалені, виправлені, зіпсовані або пошкоджені;
  • дефект став результатом неправильної установки, підключення і (або) налаштування пристрою, включаючи пошкодження, викликані підключенням пристрою до джерел живлення, що не відповідає стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
  • дефект став результатом неправильного підключення зовнішніх пристроїв, яке призвело до виходу з ладу всього пристрою або будь-якої його частини;
  • пошкодження викликані використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення і (або) носіїв інформації різних типів;
  • виявлені сліди ремонту фахівцями, не уповноваженими компанією, і (або) виявлені сліди несанкціонованого розкриття пристрою (порушення гарантійних пломб, сліди пайки і т.д.);
  • виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину пристрою сторонніх предметів, речовин, рідин і т.п.;
  • ушкодження стало наслідком дії вірусу і (або) неліцензійного програмного забезпечення;
  • дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними і (або) необережними діями користувача і (або) третіх осіб.

Зверніть увагу!

Щоб уникнути будь-яких пошкоджень обладнання, рекомендуємо проводити регулярне технічне обслуговування (усунення запиленості системи охолодження) в авторизованому сервісному центрі. В ідеалі, техобслуговування повинно проводитися не менше одного разу на рік, залежно від умов експлуатації. Пам’ятайте, що вихід з ладу вузлів пристрою через забруднення (запиленість) системи охолодження, визнається не гарантійним випадком.

В цілому, регулярне технічне обслуговування сприяє підтримці продуктивності обладнання, а також продовжує термін його ефективної роботи.

Умови повернення товару

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів», ви маєте право обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів після покупки.

Умови повернення:

  • товар не був у вживанні і не мав слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар був повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • були збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • наявність розрахункового документа.

Витрати на доставку товару, що повертається, несе покупець.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Якщо ви хочете повернути або змінити товар на аналогічний, звернувшись до нашого менеджера з цього питання, ви повинні надати:

  • Товарний чек, гарантійний талон та документи, що засвідчують особу;
  • Придбаний товар в оригінальній упаковці, що зберегла свою цілісність;
  • Повний комплект придбаного обладнання;
  • Ярлики, наклейки та заводське маркування в початковому стані.

Для того, щоб отримати більш детальні інструкції щодо повернення товару, зверніться будь ласка до нас за телефоном, вказаним на сайті або напишіть нам у месенджери.

Сервісний центр
  1. Сервісний центр виконує гарантійний та післягарантійний ремонт, технічне обслуговування обладнання систем безпеки та відеоспостереження брендів Dahua, Hikvision, Utepo, Mikrotik та iн.
  2. Перед зверненням у сервісний центр рекомендуємо перед відправкою обладнання у сервісний центр, заздалегідь обов’язково проконсультуватися з техпідтримкою за телефоном 0800-217-317. Це потрібно аби впевнитися в наявності апаратної несправності та уникнути витрат на пересилання, а також мінімізувати простої ваших об’єктів.
  3. За умови гарантійного ремонту, витрати з доставки несе сервісний центр.
  4. Якщо ж ремонт здійснюється не по гарантії, то витрати по доставці обладнання в сервісний центр і назад ви оплачуєте самостійно.
  5. Перш, ніж передати обладнання (особисто або транспортною компанією) в сервісний центр, просимо оформити приймальну заявку на сайті та ознайомитись з умовами надання гарантії та проведення ремонту.
  6. Необхідною умовою прийняття обладнання на технічне обслуговування або ремонт є зовнішній огляд і, якщо потрібно, підтвердження наявності дефекту.
  7. Маркування, комплектність, зовнішній та технічний стан обладнання фіксуються в момент прийому обладнання в сервісному центрі.
  8. Якщо ремонт не гарантійний, то сервісний центр починає роботи після отримання оплати. Оплата здійснюється на підставі рахунку сервісного центру. Умови і строки оплати вказуються в рахунку.
Thank you
We will contact you soon